Oficina Virtual

        Accedir a la Oficina Virtual   


 


 La Oficina Virtual es un proyecto en cooperación del Ayuntamiento de Castelló de Rugat para la implantación de la Administración electrónica en un conjunto de municipios de la Comunidad Valenciana, cofinanciado (Expediente: TSI-050100-2009-167) por el PLAN AVANZA, dependiente del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo,  que ha visto la luz gracias al esfuerzo colaborativo realizado por la Administración Pública
















 


El millor servei al ciutadà constitueix la raó de ser d'una Administració moderna, eficient i eficaç, d'acord amb els temps actuals. És per això que l'Ajuntament de Castelló de Rugat ofereix als seus ciutadans / es, totes les facilitats i beneficis que les noves tecnologies comporten.


L'Ajuntament de Castelló de Rugat està immers en un procés de modernització permanent en què prima la proximitat i qualitat del servei. En aquest context l'Ajuntament de Castelló de Rugat posa en marxa l'Oficina Virtual, un programa promogut pel consistori, per establir una nova línia on-line de comunicació entre els ciutadans i l'ajuntament. Complint d'aquesta manera amb la Llei 11/2007, de 11 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.


En aquest sentit l'anomenada Administració Electrònica és un instrument adequat per apropar l'Administració fins a la sala d'estar dels ciutadans o fins a les oficines o despatxos de les empreses i professionals, permetent relacionar-se sense cues ni esperes. A més d'això, la implantació de l'oficina virtual facilita l'accés als serveis públics d'aquelles persones que abans tenien grans dificultats per arribar a les oficines públiques per motius de localització geogràfica, de condicions físiques de mobilitat o altres condicionants .


A través d'aquesta pàgina web, l'ajuntament t'ofereix la possibilitat de realitzar els diversos tràmits per Internet, per exemple, podràs completar via telemàtica la sol·licitud de Instància General.


Amb aquesta iniciativa es pretén que no t’hagis de desplaçar fins a les oficines del consistori cada vegada que necessites fer un tràmit. Per això s'ha creat aquesta pàgina, des de la qual pots extraure tota la informació necessària (descripció del tràmit, els requisits que ha de complir, la documentació a aportar, l'òrgan tramitador, el resolutor, la legislació que s'aplica a aquests tràmits, etc.), encara que sempre disposaràs de l'atenció telefònica o presencial.


Per realitzar aquests tràmits per Internet hauràs de disposar del certificat digital, un instrument que garanteix la seguretat i la identitat d'una persona a Internet a l'hora de realitzar aquests procediments telemàtics. A més, aquest instrument permet la signatura electrònica de documents, és a dir, el document quedarà signat i no es podrà negar l'autoria d'aquesta firma.


Dos són els tipus de certificat digital que pots utilitzar:



  • Un d'ells mitjançant el DNI electrònic, per a això hauràs de disposar d'un lector en el qual introduir el DNI.

  • L'altre, és el certificat digital, que pots demanar a qualsevol dels Punts de Registre d'Usuari que existeixen a la Comunitat i també a l’Ajuntament de Castelló de Rugat.

Més informació:



Requisits Tècnics:


Per poder realitzar tràmits per Internet a través de l'Oficina Virtual cal instal·lar una sèrie de components que es detallen a continuació. Per això, és necessari tenir privilegis d'administrador per a la instal·lació d'aquests components.



  • Màquina virtual Java 1.4 o posterior

  • Component de signatura (es demana la instal lació la primera vegada que s'accedeix a l'oficina virtual

  • Certificat digital o DNI electrònic

Serveis oferits a l'Oficina Virtual:


Cercador de serveis:


En aquesta opció i completant uns criteris de cerca (paraules claus, la família a la qual pertany, etc.) Podràs trobar el servei que busques sense la necessitat de llegir tota la llista de serveis que la pàgina us ofereix.


Catàleg de Serveis:


En aquesta pestanya podràs visualitzar la llista de tràmits que pots realitzar.


Destacats:


Açí podràs veure una llista en la qual estaran inclosos els serveis més visitats de la pàgina.


Carpeta Ciutadana:


T'ofereix la possibilitat de consultar l'estat dels teus tràmits. A través d'aquesta opció, podràs comprovar si la teva petició ha estat rebuda, si està en curs i fins i tot si ja s'ha resolt. A més, disposaràs també d'un historial en el que podràs veure totes les sol·licituds que has realitzat amb aquest Ajuntament.


             Accedir a l'Oficina Virtual       

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31